wtorek, 4 września 2012

~Perfect Love~6

*Zayn+Niall cd.*

[Z]-Stary proszę cię.

[N]-Nie wiem. Ona nie jest taka dobra jak ci się wydaje.
[Z]-Niall nie doceniasz swoich możliwości ja o tym wiem i ty też powinieneś to wiedzieć.
[N]-Może i masz racje, ale to nie znaczy ze się zgadzam odrazu...poczekaj trochę, a sam im powiem
[Z]-Jesteśmy przyjaciółmi. Stary wiesz że na mnie możesz liczyć.
[N]-Wiem, wiem dlatego właśnie zawsze przychodzę z problemem do ciebie.
[Z]-Leć się szykować bo nie chce cię straszyć, ale za 30minut masz być w Nandos.
[N]-I ty mi dopiero to mówisz....ehh nie dam rady aaaaaaaaaaaa.

*Liam*


Nialla było słychać w całym domu chyba znowu się zagadał, albo zasiedział w kuchni nic na to nie poradzę.Czas bym też wstał, ponieważ chce robić niespodziankę Kim.Nic nie wie o moim przybyciu ogólnie to myśli, że mamy wywiad w radiu.Kiedy udałem się do kuchni o dziwo byli tam wszyscy oprócz Nialla, ale on wybierał się do Ami.


*1D bez Nialla*

[Z]-Yo Liam
[Li]-Hej all
[H]"kiwnąłem głową"
[Lou]-Liam może marcheweczkę 
[Li]-Tak poproszę
[Lou]-Hahahhahah ty myślałeś, że dam ci moje cudeńko
[H]- Mnie byś nie dał.
[Lou]-Ale ja mówiłem o marchewkach.
[Z]- Uuuuuuuuuuuuuuuuuuuu chyba nie ma już Larrego
[Li]-Ohh nie marchewki rozbiły nam Larrego.
[Lou]-Larry zawsze bedzie.....Co nie Haroldzie.
[H]-Tak, tak, ale ja cię proszę NIE HAROLDZIE!
[Lou]-Dobrze Haroldzie.
[Z+Li]-Hahahhahah
[H]"Zdenerwowałem się i udałem się do siebie ja mu dam Harolda.
[Z]-Chyba ktoś ma okres.
[Lou+Z+Li]-Hahahhahaha

*Niall+Ami*

Udało mi się być na czas, lecz Ami już czekała z zamówieniem na mnie przy stoliku. Co ja bym bez niej zrobił zamierzam dziś zrobić, "coś" co zadziwi wszystkich.
[N]-Hej Kochanie"pocałowaliśmy się, ale oczywiście fanki musiały nam przerwać.Właśnie dlatego mnie denerwuje sława w takich momentach.Zdenerwowałem się i ustałem na krześle i zrobiłem coś nie w moim stylu zawsze byłem spokojny, lecz nie tym razem."
Do wszystkich fanek jeśli dziś będziecie co chwile prości  o autografy, zdjęcia i przeszkadzać mi w jedynej wolnej chwili z DZIEWCZYNĄ to nie podpisze nic do końca roku, więc jak wam zależy to przekażecie sobie tą informację. Dziękuję i przepraszam, ale ja też chcę mieć życie prywatne."Widziałem te smutne dziewczyny, ale też zrozumienie z ich strony jestem dumny, że tak postąpiłem widziałem na twarzy Ami zdziwienie."
[N]-Misiu pysiu przepraszam.
[A]-Kochanie nie musiałeś naprawdę przyzwyczaiłam się, że nie które dziewczyny mnie hejtują i że nasze spotkania wyglądają tak:"rozmowa,fanki,całus,fanki,itd...."ale wiem co one czują widząc ciebie nie które mnie wspierają a inne nienawidzą taka cena jest za to by mieć tak wspaniałego chłopaka.
[N]-Ale to cudownie ujęłaś ja bym tego lepiej nie powiedział, ale dziś wyjątkowy dzień jest nasza rocznica i nie chce żebyś się mną musiała dzielić ponieważ Kocham Cię.
[A]-Ohh Niall pamiętałeś byłam pewna, że nie pamiętasz..
[N]-Ami ja zawsze pamiętam o tobie może czasem źle to okazuje, ale wiem że jesteś świadoma tego że Cie Kocham i wiem że ciężko ze mną wytrzymać pół nocy nie spałem, ponieważ pisałem piosenkę. Zayn uważa, że powinienem pokazać ją reszcie.Dobrze wiesz,że liczę się z jego zdaniem, ale dużo mówię jak się stresuje.
[A]-Niall wydaje mi sie, że.....
[N]-Ami nie przerywaj mi proszę....
[A]"skinęłam głową, ale w głębi zastanawiałam się co się stało."
[N]-Amillio Carter's Dziś mijają dwa lata jak jesteśmy razem.
Zostaniesz moją żona?
"Tak się boję że coś nie tak zrobiłem"
-Wiem, że to nie są idealne zaręczyny i na dodatek w Nandos, ale wiesz że mam słabość do tego miejsca.
[A]-Niall oczywiście że zostanę twoją żona Kocham cię
"Złączyliśmy się w długim i namiętnym pocałunku, nie obchodziło mnie, że ludzie to nagrywają liczyła się chwila"

*Zayn+Louis*


Włączamy TV i oglądamy nasz serial, aż tu nagle komunikat:"Przerywamy nasz program by nadać wiadomości z ostatniej chwili."

[Lou]-Kurde w taki momencie jak mieli się pocałować.
~Witajcie w programie New-Star dostarczono mi nagranie z ostatniej chwili z knajpki "Nandos"
Na nagraniu widać jak Naill Horan mówi, że dziś nie ma go dla fanów doskonale to słychać, oraz na dalszej części jak rozmawia z dziewczyną i jej się oświadcza"cały czas leci ten filmik".. czy chłopcy z 1D o tym wiedzą o to jest pytanie..Przepraszamy za przerwanie serialu...miłego oglądania~
[Z+Lou] Wypluliśmy zawartość swojej buzi, że nasz grzeczny kochany Niall mógł tak potraktować fanki brawa dla niego, ale bardziej nas zdziwiły oświadczyny.
[Lou]-Zayn wiedziałeś coś?
[Z]-Nie mówił mi tylko, że nie wie gdzie zabrać Ami i że chce by było to "Coś" wyjątkowego. To przynajmniej już wiem o co chodziło. Lou udajemy,że nic nie wiemy.
[Lou]-Widze że masz plan. Ok już mi sie podoba.
"To się nazywa wsparcie<3"

"Pierścionek Ami <33"
***********
Coraz więcej osób mnie czyta Wow Alicja and Ola Kochane jesteście <3
Jest rozdział 6 i w sumie kawałek 7 napisze bo mam pomysł nie wiem jak notka mam nadziej, że się spodoba <3 W next rozdziale bezie głownie Zayn+Seli oraz Liam+narzyczoną i czekają w rozdziale 7 dwie niespodzianki czy dobrze ocenicie sami ; D
xxx Liss

4 komentarze:

  1. Ojej, CUDOWNY ! Te zaręczyny... jestem w szoku, genialnie to wymyśliłaś, naprawdę. Ale w Nando's?! Ech, ten Niall... rzeczywiście musi mieć sentymentalne podejście do tej knajpy... Zawsze zastanawiałam się, czy w rzeczywistości Horan też tak często tam jeździ, jak robi to we wszystkich opowiadaniach i imaginach na blogach, które czytam :D
    Zayn, KOCHANY!!! Taki super przyjaciel... i bardzo dobrze wymyśliłaś, żeby to on udzielał mądrych rad Niallerowi, bo na każdym blogu który czyram to Liam jest ten mądry i tak dalej... A tu taka miła odmiana :)
    Długo by można jeszce pisać, naprawdę... o rozmowie chłopców chociażby. I ZNOWU wychwalam Twoją wyobraźnię. "KTOŚ TU CHYBA MA OKRES" XD ten tekst jest BOSKI do kwadratu :D Ogólnie piszesz z jednej strony romantycznie, z drugiej zabawnie... To jest świetne, dzięki temu chce się czytać ;)
    Ooo... jestem pierwsza ;* Zgodie z obietnicą postarałam się skomentować szybko, więc OTO JESTEM :)
    Zapraszam do siebie na onedirectionialicja.blogujaca.pl
    Jest już kolejny rozdział, oczekujący na miłe i szczere komentarze...
    ZAPRASZAM WSZYSTKICH
    Alicja
    PS. Naprawdębardzo się cieszę, że po czytaniu moich komentarzy masz taki przypływ weny ^^. Już się czuję wyróżniona!
    I czekam na następny!!! Ooo, będzie Sel i Zayn i jeszcze Liam <3333 BOSKO! DODAWAJ SZYBCIUTKO ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe i znowu wchodze pisać rozdział a tu co ? Komentarz od Alicji ;D Alicjo wiem widziałam i zaraz bede czytać twoje rozdziały ;)

      Usuń
    2. Ehhh ta Alicja <3 była 1 <3

      Usuń
  2. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaa.! Kocham Niall'a <3 boze on jest genialny chce cos z Hazza :P choc wiem ze on nie jest glownym bohaterem <3

    OdpowiedzUsuń