czwartek, 6 września 2012

~Perfect Love~7

*Niall*

Dzisiejszy dzień był cudowny tak się cieszę, ale muszę powiedzieć o wszystkim chłopakom i tu zaczyna się problem, ponieważ nawet Zayn nic nie wiedział o moich zamiarach, a przecież mówimy sobie o wszystkim.

*Liam*

W drodze do Kim usłyszałem sobie plotki na temat Niall'a i Ami że on sie jej oświadczył ciekawi mnie czy to prawda dowiem się jak wrócę do domu, ale jeżeli tak to ciesze się razem z nimi. Po wejściu do mieszkania Kim to co zobaczyłem mnie zdziwiło może dlatego że wszedzie leżały ubrania i puste butelki.Po wejściu do sypialni myślałem że mam zwidy. Dlaczego?Moja Kim była w łóżku z jakimś kolesiem i się kochali. Kidy w końcu mnie zobaczyła powiedziała to nie jest tak jak myślisz. A ja na to a jak ? A ona, a może sie przyłączysz."w myślach odpowiedziałem Dziw**"Kim KONIEC Z NAMI!

*Zayn+Lou*

[Z]-Pamiętaj nic nie wiesz i powiedz Harremu o co chodzi i wtajemnicz Liama jak wróci.Ja idę do Seli.
[Lou]-Ok! Nie wracaj za późno.
[Z]-Też cię kocham.

*Zayn*

Tak się cieszę na to spotkanie, ponieważ ona jest taka inna choć ma kasę nie wykorzystuje tego i nie lubi chwalić się nazwiskiem. Mam problem gdzie powinienem ją zabrać, ponieważ nie zabiorę jej tam gdzie inne.Myślę nad Wesołym Miasteczkiem w końcu w głębi serca wciąż jesteśmy dziecimi, które kochają zabawę.Tak to jest dobry pomysł.

*Seli*

Jestem ciekawa gdzie pójdziemy co wymyśli....Widzę go.

*Zayn+Seli*

[Z]-Witaj.Ucałowałem ją w policzek i dałem biała róże.
[S]-Bardzo miłe, ale i przechodzone wszyscy dają kwiaty. 
[Z]-Ale nikt nie da ci tak wspaniałej randki jak ja.
[S]-Przekonamy się słynny Bad Boy'u z Bradford 
[Z]-Widzę czytałaś plotki....
[S]-Nie musiałam, po prostu to wiem.
[Z]-Heh a teraz musisz mi zaufać, czy tego chcesz czy nie."I zawiązałem jej oczy przepaską"
[S]-Zayn  nie proszę ja chce wiedzieć gdzie idziemy.
[Z]-Innym razem Seli i nawet nie krzycz....




**********
Kochani przepraszam, że tak mało ale dziś gala MTV i czekam na Nią i wogóle chciałam dodać ze względu na Liama ;] i lubię was zostawiać w niepewności a co do randki to przekonacie sie w next rozdziale...Przepraszam Ale i tak was Kocham :*** Dedykacja Dlaaa Angelll <3
~Liss

2 komentarze:

  1. Aaaaaaaaaaaaaaa kurdeeeeeeee aaaaaaaaaaa głupia Kim ;/ nie lubie jej już... Czekam na opis randki ;D Kiedy sie pocałuja aahh ohh jestem ciekawa ;o co wymyślisz ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem i mam nadzieje że szybko cos opisze nawet mam już pomysł w sobote napewno dodam

      Usuń