sobota, 8 września 2012

~Perfect Love~8

*Zayn+Seli*

[S]-Zayn czuje, że ty chcesz mnie zabić. Zdejmij mi to z oczu...proszę
[Z]-Spokojnie zaraz będziemy na miejscu, nie bój się zaufaj mi
[S]-Jak mam ci ufać jak cię nie znam.
[Z]-Uważaj. Teraz cie przeniosę kawałek, bo to niebezpieczne żebyś szła sama z zawiązanymi oczami, a i nie ma mowy żebym ci odwiązał.

Uniosłem ją na ręce i poszedłem w miejsce które ekipa robiła cały dzień mam nadzieje, że udało im sie to zrobić tak jak zaprojektowałem to.~Zayn

Czuje, że Zayn się chwieje jak byśmy szli po czymś ruchomym jest tak cicho, że nie potrafię określić gdzie jestem...zaczynam się bać, ale chyba nie ma czego prawda?Poczułam jak mnie stawia....~Seli

[Z]-Możesz odwiązać oczy, albo ja to zrobię.
[S]-Dobrze....

Kiedy zobaczyłam to miejsce łza mi spłynęła po policzku...~Seli

[Z]-Nie podoba ci się ?
[S]-T..t...u Tu jest cudownie
[Z]-Cieszę się. Tak się bałem, że ci się nie spodoba..
[S]-Zayn jak może mi się nie podobać wodne i podwodne wesołe miasteczko...alee jak ty to zrobiłeś?
[Z]-Moja słodka tajemnica sam nie wiedziałem czy się uda zatopić część w specjalnej bańce, żebyśmy mogli tam chodzić i się bawić z rybkami.Chciałem żeby to było coś wyjątkowego...
[S]-I udało ci się. Powiem ci prawdę tak naprawdę myślałam, że zabierzesz mnie do nudnej restauracji i to wszystko nie spodziewałam się czegoś takiego. Kochany jesteś.
[Z]-To co idziemy się bawić?
[S]-Oczywiście, ale najpierw podwodę ;D

Bawili się długo na wszystkich atrakcjach i co najlepsze dowiadywali się o sobie różnych nowych rzeczy..
Zayn cały czas się śmiał i był zachwycony,że cześć podwoda tak cudownie wyszła.Seli nie mogła uwierzyć w to ze mimo 10 stopni im jest tak ciepło biegają po dnie i się bawią po prostu.

[Z]-Może idziemy coś zjeść?
[S]-Dobrze i pić coś też!Powiedziałam strasznie radośnie.
[Z]-Oczywiście.. hahaha
[S]-Z czego się śmiejesz ?
[Z]-Zobaczysz....

To co zobaczyłam przyśpieszyło bicie mojego serca ....Były schody na drzewo a na tym drzewie zrobione nad wodą miejsce na kolacje z widokiem jakiego nigdy nie widziałam. Wszystko było ozdobione biało niebieskimi różami.~Seli

[Z]-Mam nadzieje,że ci się podoba
[S]-Zayn tu jest cudownie, ale nie boisz się, że ktoś nas zobaczy?
[Z]-Seli ja nie mam czego się bać rozumiesz?
[S]-Tak rozumiem.
[Z]-Po pierwsze ludzie wiedzą, że mam randkę. Dziś i na moście stoją i starają się robić zdjęcia, ale nie przejmuj się tym nic się nie stanie.
[S]-Romantycznie jedzonko z Nandos...
[Z]-Przepraszam,ale tym zajmował się Lou...
[S]-Spokojnie lubie Nandos.
[Z]-Uffff

Mijały godziny i było tylko coraz lepiej kiedy mieli już wychodzić Seli złapała go za rękę i dała całusa w policzek, powiedziała ciche Dziękuję.Zayn przyciągnął ją do siebie i namiętnie pocałował.Ona oddała pocałunek, po czym odprowadził ją pod dom i przegnali się czule.

*Zayn*

Dziś mogę powiedzieć, że jest najlepszy dzień w moim życiu.Niall się zaręczył, ja jestem szczęśliwy z Seli.Mam nadzieję że to związek na stałe już.Jestem ciekawy co ona myśli o tym dniu.Nawet nie zauważyłem  kiedy dotarłem do domu.

*W tym Samym Czasie Seli*

Dziś było cudownie ja się pytam czemu on ma opinie Bad Boy'a? Ehh jest taki czuły romantyczny i pięknie pachnie i całuje tak delikatnie, ale namiętnie aż ciężko przerwać. Kładę się spać ale jeszcze napiszę do niego na tt. "@zaynmalik Dziękuję ci za to że jesteś. I za wspaniały dzień Kochanie ;*"

*Zayn+Reszta1D*

[Z]-Siemka, jestem z Seli ona jest niesamowita .
[H]-Stary my wiemy, nie wiem czy wiesz, ale wasz randka chodzi po świecie nagrywali was z podwody i z mostu.
[Z]-Żartujesz?
Harry pokrecił przecząco głową.
[Z+Lou]-Niall ty masz coś nam do powiedzenia?
[N]-Tak, nie znaczy napisałem piosenkę .
[All]-hahahahhah to dobrze, ale nam nie o to chodzi...
[N]-Dobra, ale Zayn nie bądź zły nic ci nie powiedziałem bo nie wiedziałem czy dam rade... Zaręczyłem się z Ami
[All]-Uuuuuuuuuu 
[Z]-Spoko, Gratuluje stary 
[Lou+H]-My też
[Li]-Ja też
[Lou]-Grupowy Misio !
[Li]-Musze wam coś powiedzieć, a mianowicie.....





*****
Nie wiem czy mi wychodzi pisanie tego bloga ehh dobra, ale sama nie wiem....Jeśli chodzi o next rozdział moze bedzie jutro lub w pon ;) moj tt: @lissankaaa mozecie podawać swój to bede informowac o newrozdziałach.

3 komentarze:

  1. Podoba mi się twój blog ! Fajnie piszesz
    Zapraszam do mnie
    http://itsyou-hope.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny blog*.* Naprawdę mi się podoba!! ;*
    Zapraszam także na mojego bloga:
    http://niesamowita-wakacyjna-przygoda-z-1d.blogspot.com/
    Mam nadzieję że się spodoba i pozostawisz po sobie jakiś ślad;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam na moje opowiadanie , liczę że zostawisz po sobie komentarz , a jeśli spodobał ci się mój blog to zaobserwuj :)
    http://neversayneveruntilyoutry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń