niedziela, 26 sierpnia 2012

~Perfect Love~4

*Oczami Chłopaków*

Nie możemy uwierzyć, ze nasz Zayn cieszy się z powodu dziewczyny. W jego oczach jest tyle iskierek radości, ze tego nie da się opisać i co z tym zrobić. Możemy być szczęśliwi razem z  nim, ponieważ w końcu pokazał jaki naprawdę jest nie oschły i dobry tylko dla bliskich udowodnił co znaczą dla niego fajni czy tez zwykli ludzie rozmawiał nawet z reporterka i powiedział coś więcej, niż "tak, nie, nie wiem, może".

*Mini Koncert*(Myśli Zayna i słowa)

Siemka teraz czas na to co obiecałem dziewczynie z Polski, zagramy dla was mini koncert, którym chce podziękować wam za wsparciem i za to ze nie pozwoliłyście mi się poddać.Zaczniemy od czegoś innego dziś a mianowicie od:
 Forever Young :(tekst piosenki daje po PL)

Liam:
Zatańczmy stylowo, zatańczmy przez chwilę
Niebiosa mogą zaczekać, my patrzymy tylko na niebo
Mając nadzieję na najlepsze, lecz przygotowując się na najgorsze
Spuścicie tę bombę, czy nie?

Harry:
Umrzyjmy młodo albo żyjmy wiecznie,
Nie możemy nic zrobić, ale nigdy nie mówmy nigdy
Siedzimy w piaskownicy, życie jest krótką wycieczką,
Muzyka dla smutnych ludzi

Wszyscy:
Wiecznie młody, chcę być wiecznie młody
Czy naprawdę chcesz żyć wiecznie , wiecznie , wiecznie młody 

Niall:
Jedni są jak woda, inni jak ogień,
Jedni są melodią, a inni rytmem,
Wcześniej czy później wszyscy odejdą...
Dlaczego nie mogą zostać młodzi?

Harry:
Tak trudno zestarzeć się bez powodu
Nie chcę odejść jak spłoszony koń
Młodość jest jak diamenty w słońcu
A diamenty są wieczne

Wszyscy:
Wiecznie młody, chcę być wiecznie młody
Czy naprawdę chcesz żyć wiecznie na zawsze ?
Wiecznie młody, chcę być wiecznie młody
Czy naprawdę chcesz żyć wiecznie, wiecznie lub nigdy ?

Liam:
Tylu przygód dziś nie przeżyjemy,
Tyle pieśni już zapomnieliśmy,
Tyle snów odrzuconych przez niebo
Pozwólmy im się spełnić

Harry:
Wiecznie młody, chcę być wiecznie młody
Czy naprawdę chcesz żyć wiecznie ? Wiecznie lub nigdy ?

Wszyscy:
Wiecznie młody, chcę być wiecznie młody
Czy naprawdę chcesz żyć wiecznie? Wiecznie na zawsze ? 
Wiecznie młody, chcę być wiecznie młody
Czy naprawdę chcesz żyć wiecznie ? Wiecznie na zawsze ? 
Wiecznie młody, chcę być wiecznie młody
Czy naprawdę chcesz żyć wiecznie ? Wiecznie na zawsze ?


Na na na na na 
Na na na na na 

Zayn:
On łapie cię za rękę
Ja powoli umieram
Patrzę w twoje oczy
I zastanawiam się
Dlaczego nie możesz patrzeć na mnie w taki sposób?
"patrzałem tylko na nią gdy śpiewam"

Na na na na na

Liam:
Gdy przechodzisz obok
Próbuję to powiedzieć
Ale potem zamarzam
I nigdy tego nie robię

Mój język staje się napięty
A słowa uwięzione. 

Harry:
Słyszę,jak bicie mojego serca przybiera na sile
ilekroć jestem blisko ciebie.

Wszyscy:
Ale widzę cię z nim, tańczącą powoli
Rozdziera mnie to
Bo ty tego nie zauważasz
Ilekroć go całujesz
Załamuję się

Zayn:
Oh, tak bardzo bym chciał, abym to był ja.

Na na na na na
Na na na na na

Harry:
On patrzy na ciebie
W sposób, w który ja mógłbym
Robi wszystkie te rzeczy, które wiem, że mógłbym ja
Jeśli tylko można by cofnąć czas

Zayn:
Bo mam trzy małe słowa
Które zawsze chciałem ci powiedzieć
"jej uśmiech gdy śpiewam cos pięknego"

Wszyscy:
Ale widzę cię z nim, tańczącą powoli
Rozdziera mnie to
Bo ty tego nie zauważasz
Ilekroć go całujesz
Załamuję się
Oh, tak bardzo bym chciał, abym to był ja.

Harry:
Poczuj moje ręce na twojej talii
Gdy tańczymy w świetle księżyca
Marzę, abym ja był
Tym, do którego dzwonisz późno w nocy
Bo chcesz powiedzieć dobranoc

Liam:
Ale widzę cię z nim, tańczącą powoli
Rozdziera mnie to
Bo ty nie widzisz

Wszyscy:
Ale widzę cię z nim, tańczącą powoli
Rozdziera mnie to
Bo ty tego nie zauważasz
Ilekroć go całujesz
Załamuję się

Harry i Zayn:
Oh, tak bardzo bym chciał, 
Oh, tak bardzo bym chciał
Oh, tak bardzo bym chciał, abym to był ja

Oh, tak bardzo bym chciał, abym to był ja.


Liam:
Zatrzaśnij drzwi, wyłącz światło
Chcę być z tobą 
Chcę poczuć twoją miłość
Chcę leżeć obok ciebie
Nie mogę tego ukryć, chociaż próbuję

Liam:
Serce bije mocniej
Czas ucieka
Drżące ręce dotykają skóry
To sprawia, że jest trudniej
I łzy spływają po mojej twarzy

Harry:
Gdybyśmy mogli żyć tak jeszcze przez jeden dzień
Gdybyśmy tylko mogli cofnąć czas...

Wszyscy:
...wiesz, że byłbym
Twoim życiem, twoim głosem, twoim powodem by być
Moja miłość i moje serce 
Oddychają dla tego momentu 
Kiedy znajdę słowa by ci to powiedzieć
Zanim mnie opuścisz

Niall:
Zamknij drzwi
Wyrzuć klucz
Nie chcę być wspomnieniem
Nie chcę być widziany
Nie chcę być bez ciebie
Mój rozsądek jest zachmurzony
Jak niebo dzisiejszej nocy

Louis:
Dłonie są ciche
Głos jest sparaliżowany
Próbuję krzyczeć z wnętrza płuc
ale to sprawia, że jest trudniej
I łzy spływają po mojej twarzy

Harry:
Gdybyśmy mogli żyć tak jeszcze przez jeden dzień
Gdybyśmy tylko mogli cofnąć czas...

Wszyscy:
...wiesz, że byłbym
Twoim życiem, twoim głosem, twoim powodem by być
Moja miłość i moje serce 
Oddychają dla tego momentu 
Kiedy znajdę słowa by ci to powiedzieć
Zanim mnie opuścisz

Zayn:
Przebłyski które zostały w mojej pamięci
Wracam z powrotem do tych czasów,
gdy bawiłem się na ulicy,
kopiąc piłkę, 
tańcząc na placach, 
stojąc na krawędzi
Stos moich ubrań 
leży na brzegu Twego łóżka
Gdy czuję, że upadam
Obracam to w żart
"80% fanek płakało dziś z czystym sumieniem mogę powiedzieć, ze dałem z siebie wszystko"

Wszyscy:
Wiesz, że będę 
Twoim życiem, twoją duszą, twoim powodem by być
Moja miłość i moje serce
Oddychają dla tego momentu
Kiedy znajdę słowa by ci to powiedzieć
Zanim mnie opuścisz

Wszyscy:
Wiesz, że będę 
Twoim życiem, twoją duszą, twoim powodem by być
Moja miłość i moje serce
Oddychają dla tego momentu
Kiedy znajdę słowa by ci to powiedzieć
Zanim mnie opuścisz

Dziewczyny to tyle oczywiście jesteśmy w trakcie ustalania trasy koncertowej wiec obiecuje ze zrobię twitcama i wam opowiem co i jak. Dziękuję wam z całego serca. Zbliżyłem się do chłopaków i oznajmiłem ze mogą jechać do domu ja porozmawiam z Nią i wrócę.

*Rozmowa i Spacer*

[on]-Przepraszam ze tak długo.
[ona]-Nic się nie stało teraz możesz mi wytłumaczyć po co to wszytko było?
[on]-Mówiłem ci ze pierwszy raz cie ujrzałem jak my wychodziliśmy z koncertu, a od tego momentu nic nie jest takie same. Dziewczyno ja nawet rozmawiałem o tym z mama. Ciężko mi ci wszytko opisać, ale powinnaś wiedzieć choć z plotek, ze wszędzie piszą ze coś nie tak jest.
[ona]-Rozumiem, ale dziwnie się czuje muszę przyznać ze wtedy uciekłam, ponieważ płakałam, a tak naprawdę chciałam podejść po autografy, ale nie mogłam w takim stanie.
[on]-Dziś jest już późno, ale mam nadzieje ze zdradzisz mi jak się nazywasz i podasz jakiś kontakt.
[ona]-Nazywam się....Selena Park Boom, a mój tt:@seliboompark, ale mow mi Seli
[on]-Ty jesteś corka założyciela 50% stacji radiowych. Zrobiłem oczy jak 5 złotówki

Selena"Seli" Park Boom

*****
Mam nadzieje ze wam się podoba, proszę o komentarze żeby był 5 rozdział musi być 5 komentarzy; ) 
Dedykacja dla :Olaaaxoxoxo

3 komentarze:

  1. Yayyyyyy mam pierwszy komentarz!
    Dziewczyno super, super, SUPER. JAK ZAWSZE ZRESZTA.
    Wstawiaj mi tu kolejny rozdzial szybko, bo nie wytrzymam i bedzie zle...
    Kolejny swietny pomysl, z koncertem tym razem, i te mysli Zayn'a... naprawde fajnie to wyszlo. No i znalazl, w koncu ZNALAZL UKOCHANA I ZNA JEJ IMIE <3 brawo kochany Zayn'ie! 100 punktow dla ciebie! Xd
    Czekam na kolejny wpis... a jak we wtorek nie bedzie to napisze tyle komentarzy, zeby bylo 5 i wstawisz 5 rozdzial... taki maly szantaz ;)
    Przepraszam, ze ten komentarz krotszy od poprzedniego, ale po meczacym dniu jestem padnieta i zaraz zasne przy kompie...
    Tak wiec dobranoc, kolorowych snow i zapraszam w wolnej chwili onedirectionialicja.blogujaca.pl <3
    Prosze dlugo komentowac!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj moja droga,nie martw sie postaram sie szybko bo jakos samo mi sie latwo pisze po twoich genialnych komentarzach wiec sie nie martw bo nawet jak bym miala pisac tylko dla cb i Oli to bym misala ;)Twojego blooga czytam wiec sie nie marwt a i pomysl z koncertem owszem fajny poniewaz dziwnie by bylo tak zostawic to ze on powie a no dzieki fanki mozecie spadac xdd

      Usuń
  2. ohhhh yeeeeee dostałam dedy ;D Dziekuje dziekuje nie strasz ze jak nie bedzie 5 to nie dodasz bo bede plakac ;< aaaaaaaaaaaaa proszeeeeeeeeee ladnieeeeeeee nie badz taka stanowcza. ;* Kocham cie normalnie ahh i ohh i ahhh ;D normalnie jaram sie za 2 ogolnie rozdzial fajny i fanki ;D koncert i ze ona okazala sie byc no wiesz nie noo ;d

    OdpowiedzUsuń