piątek, 24 sierpnia 2012

~Perfect Love~ 3

Pojechaliśmy do radia i wywiad rozpoczął się nasza piosenka Gotta Be You.
Oczywiście zaczęły się telefony i pytania czy jestem wolny to takie męczące.Ja tylko odpowiadałem, ze czekam na ta odpowiednia.Chłopcy chichotali pod nosem, ze mi razem z nimi chciało się śmiać w pewnym momencie wszyscy walnęliśmy śmiechem i postanowili pościć piosenki byśmy mogli się uspokoić.Po wyjściu na korytarz usłyszałem grę na pianinie była tak spokojna i piękna... ujrzałem zgrabna dziewczynę wydawała się dziwnie znajoma, ale zastanawiałem się z kad chłopcy zauważyli, ze się dziwnie patrze i udało mi się tylko powiedzieć to "Ona".Niestety nas wolał facet , który prowadził audycje, ze musimy wrócić. Nic nie mogliśmy zrobić po skończeniu wywiadu wybiegłem tak szybko jak się dało , lecz jej już nie było.... zapytałem się Chrisa czy by mógł sprawdzić kto grał w tym samym czasie co my ,a on na to ze nie mogą udzielić mi takiej informacji , ponieważ ona prosi o dyskrecje. Przepraszam Cie Zayn.

*W Drodze Do Domu*

-Chłopaki to była ona na 100% oni wiedza jak się nazywa ,ale nie chcą mi powiedzieć pomóżcie mi. Powiedziałem
-Zayn a może nie my powinniśmy ci pomoc ,ale może fana się uda? Stwierdził pomysłowy Hazza 
-Co masz namyśli? Zapytałem
-To ze zrób na przykład twitcama albo napisz na tt ze w tym radiu nie chcą ci powiedzieć informacji o  dziewczynie i potrzebujesz ich pomocy. Stwierdził Harry
-To głupie. Powiedział Lou
-To dobry pomysł fani maja siłę głosowa! Dziękuje ci Haroldzie czasem masz dobre pomysły. Odpowiedziałem

*w Domu*
Od razu pobiegłem po laptopa i zrobiłem twitcama.Przywitałem się i opowiedziałem fanka o wszystkim co się dzieje przez ostatni czas i dlaczego jestem taki nieobecny. One mnie rozumiały , ponieważ chcą być zauważone przez zespól piszą do nas i czekają aż zaczniemy je obserwować.Nie poddają się i ja tez nie mogę powiedzialem, ze postaram się żeby robić częściej twitcamy żeby sobie z nimi pogadać uzgodniliśmy ze jutro strajkujemy pod radiem o 14. Pożegnałem się.Umyłem i oddałem się do krainy snów żeby znów zobaczyć ja.

*Dzień Strajku*
Zjadłem śniadanie ubrałem się i  byłem gotowy do wyjścia jednak Hazza powiedział ze jedzie ze mną bo to jego pomysł.Musieliśmy się wymknąć bo chłopacy znaczy nasz Daddy nie pozwolił nam jechać, ale udało nam się. Była 13 i bylem w szoku na ulicy było gdzieś z 1000 osób i cały czas ktoś przychodził.Przybiłem sobie z Harrym piąteczkę i wyszliśmy zaczęły się piski lecz dziewczyny zachowywały się naturali podłączyłem nagłośnienie i zaczęliśmy. Było nawet kilku fotografów, ale nie przejełem się tym, ponieważ to chodziło o NIĄ!
-Secrets Girls.!-Secrets Girls.!-Secrets Girls.!-Secrets Girls.!-Secrets Girls.!-Secrets Girls.!
Ludzie zebrani krzyczeli razem z nami -Secrets Girls.!-Secrets Girls.!-Secrets Girls.!-Secrets Girls.!
Przyjechało TV i zaczeli nakręcać to i nadawać na żywo. Po 10-15 minutach przyjechała reszta i zaczeli pomagać nam -Secrets Girls.!-Secrets Girls.!-Secrets Girls.!-Secrets Girls.!
Reporterka zapytała mnie o co chodzi, a ja ogłosiłem głośno : -Secrets Girls.! -Secrets Girls.! Opowiedziałem ze mam niesamowite Fanki bo pomagają mi dziś i przyjechały z rożnych miast starałem się zmienić słowo z każda i mam apel do radia jeśli chcecie mnie się pozbyć mnie  i fanek to zdradzicie mi kim jest -Secrets Girls.!-Secrets Girls.! Dziewczyno, która grałaś na pianinie w dzień naszych wywiadów w radiu czyli wczoraj hehe odezwij się będę tu czekał!
I znowu zaczeliśmy  -Secrets Girls-Secrets Girls-Secrets Girls-Secrets Girls-Secrets Girls
Po pewnym czasie zaczęliśmy zasypiać,wiec rozłożyliśmy karimaty i spaliśmy. Razem z fanami to było mile uczucie ze nie musieliśmy się bać ze nas rozerwia . Rano znowu zaczelismy -Secrets Girls-Secrets Girls-Secrets Girls. 

*Reporterka New-star *

Witajcie drodzy widzowie jak widzicie jestem na miejscu strajku który trwa od wczoraj, dowiedziałam się bardzo interesujących rzeczy jak wiemy chodzi o Dziewczynę oczywiście ja Caroline podzielę się z wami. To tak po pierwsze słynny zesoł bierze udział w tym strajku a mianowicie "One Direction". Strajk zorganizował 19-letni Zayn Malik, ponieważ poszukuje dziewczyny nic więcej nie wiemy na temat Secrets Girls.Policja nie może nic z tym zrobi ponieważ maja pozwolenie. Akcja powstała na portalu Twitter tam Zayn zrobił twitcama i rozmawiał z fankami i prosił o pomoc. Dziewczyny zjechały się z rożnych części świata są nawet z Azji.Jeśli czegoś więcej się dowiem obiecuje, ze będę informować.Dziękuje.

*Strajk*

-Secrets Girls-Secrets Girls-Secrets Girls-Secrets Girls-Secrets Girls-Secrets Girls-Secrets Girls-Secrets Girls-Secrets Girls-Secrets Girls-Secrets Girls-Secrets Girls-Secrets Girls-Secrets Girls-Secrets Girls-Secrets Girls-Secrets Girls-Secrets Girls-Secrets Girls-Secrets Girls. Krzyczymy cały czas oczywiście rozmawiamy z fankami również, ale tym razem nie mam zamiaru się poddać i w tym momencie poczułem ten zapach i widzę ja.Dziewczyno w sukience czerwonej i w szpilkach czarnych. Stój.! 

*Zayn+Secrets Girls*
-To ty.
-Przepraszam słyszałem ze szukasz dziewczyny, która grała w tym radiu ja czasem gram ale nie wiem czy o mnie chodzi, ponieważ nie wiem kiedy mieliście wywiad. 
-To napewno ty.
-Przepraszam z kad wiesz ze o mnie ci chodzi ?
-Czuje widzę twe włosy i czuje ten niesamowity zapach kwiatu wisi, który nawet w snach mnie nawiedza. 
-hihihihi. Przepraszam naprawdę dziwnie mi, ponieważ wszyscy na nas się patrzą. To Dzieki nim udało mi się ciebie odnaleźć. 
-Wiem, ale nie wiem dlaczego tak bardzo ci zależało żeby mnie znaleźć? Przecież ja jestem zwykła dziewczyna.
-Dla mnie nie jesteś zwykła dziewczyna nawet tak nie mów.Obiecałem fanka ze zagram dla nich z chłopakami i mam nadzieje ze nie uciekniesz i poczekasz na mnie ?
-Dobrze poczekam nie możesz ich zawieźć dzięki nim tu jestem i tez dlatego ze mój tata kazał mi was wygnać z pod radia.
-Oczywiście sobie pójdziemy.Dziękuje ze się pojawiłaś.

 Fanki ;)
Ona

******
Rozdzial jest z dedykacja dla Alicja Jj. i zapraszam na jej Bloga.
Przepraszam ze długo nie było rozdziału postaram się dodać next jutro lub w nd ;) I myślę nad imieniem dziewczyny;)Mam nadzieje ze rozdzial wam sie podoba zapraszam do Komentowania i na mojego tt: @lissankaaa


3 komentarze:

  1. Czuje sie dziwnie , fajny motyw z fankami ... i ta urwana akcja grrr zabije ciee normalnie czekam na next ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany, rozdział absolutnie świetny no i jak mogłaś przerwać w takim momencie?! Zabiję cię razem z Oląxoxoxo!!!
    Żartowałam, Kochana, po przeczytaniu rozdziału drżałam z emocji i myślałam "co dalej, co dalej, co dalej?!" Aż tu nagle : " rozdział z dedykacją dla Alicja Jj."
    Gdyby nie to, że jest wpół do 24.00 i moi rodzice śpią, to wrzeszczałabym z radości na cały głos!!! <3 DZIĘKUJĘ, DZIĘKUJĘ, DZIĘKUJĘ ;***
    Dobra, podziękowałam, to teraz co nieco o samym rozdziale...
    Pomysł z tą tajemniczą dziewczyną jest GENIALNY, BOSKI, SUPER ŚWIETNY i od razu ogromny plus dla Ciebie za pierwszy pomysł ;) Od początku motyw szukania pianistki mi się spodobał ^^
    Może dlatego, że ja sama troszkę na pianinku pogrywam i utożsamiłam się z główną bohaterką? Nie, bez przesady, taka nastolatka jak ja nie mogłaby mieć tyle szczęścia by być szukaną przez ZAYN'A MALIKA <3
    Ta akcja z Secret Girls też super, no i twitcam, który kocham jak wszystkie Directionerki ;) jednak mogłaś mi wcześniej napisać na moim blogu np. że masz zamiar napisać taki rozdział... wówczas poleciałabym do Londynu i pomogłabym Zayn'owi w szukaniu miłości ;P
    Żartuję, żartuję, dodam jeszcze tylko że zdjęcia są super ;***
    Jeszcze raz bardzooooo dziękuję za dedykację, to dla mnie znaczy bardzo dużo <3. Jak napiszę coś ładnego to Tobie zadedykuję ;) odwdzięczę się najszybciej jak to będzie możliwe ;)
    Ach i na koniec PRZEPROSINY ode mnie, za zbyt rzadkie wizyty i brak cholernego czasu, ale koniec wakacji trzeba wykorzystać <3
    Pozdrawiam, Alicja ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja dorba Alicjo ;) nie ma problemu fajnie ze czytasz przynajmiej wiem ze komuś sie podoba ;* Nie mozesz mnie zabijac ;D ojj wybacz za urwanie ale dzieki temu sie czeka na kolejny rozdzial ;)

      Usuń